الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
شيماء جلال
عاجل
منوعات

فيفي عبده لـ ياسمين عز: أنصح الحوامل بكثرة الرقص

فيفي عبده
فيفي عبده

أدلت الفنانة فيفي عبده مع الإعلامية ياسمين عز تصريحات مثيرة للجدل عن تفضيلها لصداقة الرجال عن الناس قائلة: أنا أحب الرجالة جدًا، أصاحب الرجالة ومصاحبش الستات، يضيعوكي.. بالإضافة إلى نصيحة للحوال والرقص.

فيفي عبده تحب صداقة الرجال

أكدت الفنانة فيفي عبده لـ ياسمين عز في برنامج كلام الناس أن الرجال يعاملون المرأة مثل أختهم، وجواهم صدق، ولايغيرون مثل السيدات، قائلة: مش متضايقين منك، ولا بينخربوا وراكي، عشان كده بقول دايمًا الست تخلي بالها من الست اللي زيها، وليس من الرجالة، الراجل سي السيد في البيت، الراجل بيحب الست اللي تعمله كل حاجة تبقى غسالة وطباخة وتعمله كل حاجة بيحبها».

تفكك الأسرة

أوضحت عبده، أن هناك تفكك في الأسرة المصري خلال الوقت الحالي سواء من الرجالة أو ستات أو أطفال أو شبان، الكل ماسك الآيباد والموبايل بتاعه وكل مشغول عن الآخر.

فيفي عبده


فيفى عبده تنصح الست الحامل بكثرة الرقص

نصحت النساء بممارسة التمارين الرياضية خلال فترة الحمل، وخاصة الرقص الشرقي، موضحة: أنها تفضل الرقص لحد ما كنت في الشهر السابع، وبعد ولادة هنادي نتها رقصت بعد ما تخطتت الـ 40.

سبب مرض فيفي

أوضحت أنها سبب مرضها حقنة خاطئة في ظهرها، مرجعة السبب في ذلك إلى زوجها لذلك هي زعلانة منه جدا، لأنه قال سيبي الراجل هو عارف شغله، أديني سيبته ضيعني في أبونكلة، تقريبا مس عرق النسا، بقالي 4 سنوات بعاني، زعلانة إنها جت من جوزي، أنا قلت للراجل إن ده مش مكان الإبره اللي مفروض تكون فيها، جوزي.

فيفي تسخر من كيم كاردشيان

سخرت فيفي من مظهر كيم كاردشيان وحفاظها على رشاقتها قائلة: "فيه ميكانيكي تحت رجليها عشان كده محافظة على مظهرها، وهي كاريزما، وكلهم يقلدونها، وجورجينا أيضًا لذيذة".

آخر أعمال فيفي التلفزيونية

كشفت أنها تعكف في الوقت الحالي على تجهيز برنامج جديد يخص الحموات، وفي نفس اللقاء عن موقف طريف في أحد الأفراح قائلة: "كان هناك فرح، العروسة اتطلقت فيه بعدما سكبت العصير على عريسها ففال لها: إنت عامية! فردت عليه قائلة طلقني وهي من البداية لم تكن سعيدة.

اقرأ المزيد

ياسمين عز: الراجل المصري عملة نادرة لو لمس الشاي هيحليه